Sunday, October 6, 2013

PENGALAMAN PERTAMA .

Hari nie aku nak citer pengalaman pertama aku mendeco kek utk majlis pertunangan seorang teman sekerja pd 6/10/2013 . Memang best rasanya bila hasilnya memuaskan hati walau pun first time aku buat. . .hehe.
Mula-mula tu memang xconfiden langsung tapi dah terpaksa sbb berjanji nak buat utk teman tu. . . so aku nekad nak buat sungguh2 . Alhamdulillah menjadi gak tapi simple jer . . . xdelah mcm yg pro tu tapi okey lah. . . ( dpt pujian tu . . . hehe :P )  rasa cam xcaya jer tau. . .
Jom kita layan pic kek dan teman aku yang bertunang tu.




yg nie utk anak2. . . dorang pun jeles . . hehe
                                  


                                       

           kek pertunangan yg aku buat . . . simple jer            






inilah sahabatku. . .
                                                          




                  trend zaman sekarang . . . pelamin bertunang. . . i like coz ade ros                





                        ade style luv lagik . . .                      





si jejaka yg telah mencuri hatinya utk diterima. . . (^_~)
                               





                      serba oren u . . .                            



Semoga teman aku nie selamat ke jinjang pelamin dan berbahagia hingga akhir hayat . . aminn
Bercinta selepas kawen ler  nanti ye coz teman aku nie terima pinangan abang angkat selepas putus cinta dgn lelaki yg xsetia...huhu
Oklah, kan itu lebih baik dr buang masa bercinta - cintaan. Moga berbahagia sahabatku yg comel.

No comments:

Post a Comment