Tuesday, September 10, 2013

PRODUK YG AKU GUNA.

Assalamualaikum...

Dalam masa 3thn yg lepas aku mengalami masalah berat badan hingga mencecah 78kg. Pelbagai cara aku dah buat utk kembali langsing spt di awal 20-an dulu...tp semuanya hampa. Aku pernah mkn ubat pelangsing Dr Rozmey..turun kejap dlm 10kg pastu bila stop terus, maka naik balik berat badan nie..cuba plak D'herbs jus pelansing pun sama gak, dah feed-up rasanya.

So satu hari seorang teman rapat , telah memperkenalkan aku dgn produk premium beautiful. Masa mula2 tu terlintas gak "eh , mahalnya....kesannya xtau agi camner "...hehe. Tapi bila diberi penerangan ttg kelebihannya aku mula berfikir kembali , setelah beberapa hari berfikir semasak-masaknya maka aku nekad dgn  keputusan utk membeli produk nie.

Alhamdulillah...syukur pd Allah swt. Setelah 5 bulan aku memakai set premium beautiful nie, berat badan aku kembali langsing persis anak dara walaupun berat aku mencecah 53kg bukan 45kg seperti awal 20-an dulu...Yeayyyyy ..suka bebenor aku tau...xterkata..hehe.

Hingga kini aku masih setia memakainya selama 8jam setiap hari...Haaa, bg sesiapa yg masih tercari-cari produk utk melangsingkan badan meh ler cuba....xrugi tau.
Dan hari nie aku ada peristiwa yg aku rasa agak lucu berlaku...gelak besar aku dibuatnya...nak tau ape tak ?? ermmmm...meh sini dekat sikit kot yer pun nak dengor ...hehehe

Aku nie keje kat sebuah empayar kain terbesar kat M'sia nie....jd staf biasa jer so selalu berjumpa dgn customer ..ada seorg akak nie mmg akan cari aku utk serve dia setiap kali dtg ke sini...entah ape specialnya aku nie ,..aku pun xtau ler . Entah cmner td dia leh kata berkenan kat aku utk di rekomenkan kat adik iparnya...huhu. Tergelak besorlah aku sbbnya aku dah kawen pun tp akak tu sangka aku masih anak dara dan muda lagi...hehe. Amacam , berkesankan premium beautiful nie sampai org sangka aku masih anak dara...hehe.

Masa berat aku yg dulu xde sape nak kata persis anak dara malah wajah pun nampak lebih berumur dr usia sebenar tapi bila dah slim gitu...lain pulak kisahnya. Alhamdulillah...takde lagi masalah berat badan yg membelenggu aku kini. PREMIUM BEAUTIFUL THE BEST.

No comments:

Post a Comment